![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日要拎結他...好彩有LAM姐...係到要THXHER AR... 仲有LING講俾我知報紙有KAT-TUN...好開心...THX HER TOO... 琴晚1號風球牙...諗住今日可能吾洗番學...有D失望... 星期二要早會... 第一二堂係木工...整個鐘...超支力...超悶... 之後ENG LIST...可能因為頭先太支力...ENG堂好眼訓... 我同緊LAM LING GAP係到傾計...俾MISS LO叫左出去答問題... 小息係到練歌...聽D BOY講左呢...主席打籃球好扮野... 聽日冇水運會牙...但係要番學牙...好無奈啦.... MATH堂MR TSE好得意牙...用手寫板係到畫畫下... 咁白痴係佢先諗到嫁...扮咩活動教學牙... MR TSE問邊個有興趣參加數學比賽... LING舉手牙...係到玩野... 我地係到玩膠紙...係咪好低B呢... LUNCH食完飯係到練歌"I HAVE A DREAM"好開心... ME LAM LING唱高音...CACA唱低音... 佢一個人都大聲過我地...嘻...玩玩玩... 班BOY JOIN US...之後中文堂好悶... GAP話MISS張着喱士花邊...我同LAM要扮詩文... 要養好把聲唱歌牙....嘻.... IS上LAP牙...LAM好慘...俾MR LEE叫左做好難的一條...仲寫左個白痴答案... LING話RONNY寫個D係烏龜字...笑死啦.... 放學要學結他....要表演牙遲D...MISS DAI仲叫琳走... 之後同LAM LING CACA YOYO放學.... 我同LAM係到整古佢地...超好玩... 吾講整古D咩啦...驚佢地吾開心牙....
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||