| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
…小琳屋*)) |
今日去左琳的屋企唷>. <
我地一起睇死神再3 來了,,,
好驚驚唷>. <”
但係就有d悶*))
同埋吾係好知佢講d咩囉∼∼∼
之後我地去左買車仔麵食...
13蚊only∼∼∼∼
好cheap唷>3<””
好飽...又好味!!!
之後我地上番琳屋企到做專題...
又要打電話做訪問牙…*
跟住我去左補習,,,
And then就番左黎屋企打日記啦!!!!
|
刊登時間︰2006-04-12 09:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 211 | »
|