| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
【班主任﹏3月20*)) |
今日我遲到牙!!!!
我捨錯車...
捨左去三聖,,,
之後我同琳就跑啦!!!
但係好可惜*))
最後都遲左到!!!!
一番到去仲俾人笑我個頭牙∼∼∼
好傷心唷>. <
又要留堂啦>3<”
今日我地有新班主任牙!!!
就係miss張啦*))
我本身睇佢個樣好似好詩文咁∼∼
但係佢一講野就驚親我...
佢把聱就係好大牙∼∼∼
同佢個樣一d都吾<<陳>>,,,
第一堂就上music...
哇!!真係悶死我啦∼∼∼
英文又係2堂∼∼∼
吾洗講啦,,
又係一個字啦....
今日生動力最後一堂,,,
開心到爆牙!!!
但係今堂生動力吾悶牙∼∼∼∼
仲好開心天!!!!
lunch後的is*))
又咩感覺,,,
因為係到聽mp3...
嘻 嘻∼∼
我仲教壞了Flora牙!!!
is之後要去聽講助∼∼∼
諗住好悶啦!!!
但係點知都吾係牙∼∼∼
要玩遊戲的,,,
要玩一個吾知咩啦下∼∼∼
好搞笑...
我地班win!!!
哇哈!!!!!
放學我同琳去牙sam的文具鋪到買野∼∼∼
吾錯嫁!!!都幾平∼∼∼
跟住琳來了我家做專題!!!
|
刊登時間︰2006-03-20 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 211 | »
|