| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
【【3月27日﹏* |
今日係星期一...
要開始測驗啦!!!!
好緊張...
今日係測中文的...
我星期六日係屋企溫豬,,,
但係我其實係睇<<惡魔在身邊>>∼∼
好好睇嫁!!!
丞琳好令唷>. <
男主角都好令仔...
搞到我冇晒心機溫豬...
今日的中文測驗好難∼∼∼
我吾識做...
都吾知合吾合格天嫁!!!
測驗的時候...
33號佢嘔牙!!!
佢可能天生身體就吾好啦!!!!
佢去左2次廁所..
之後吾得啦!!
最後就嘔左出黎...
俾何sir見到...
佢就係咁要番屋企啦∼∼∼
我地就去music室上堂啦*))
我地分組討論牙∼∼∼
但係我地就吾討ge!
係到玩...
嘻...
2堂英文悶悶的過了,,,
中史派quiz牙!!!
我有16分牙∼∼∼
好開心牙!!!
係馬吾洗好似math咁...
次次都單位數字...
哈x100
音樂又係要討論..
又係到玩唷>3<”
is又quiz牙!!
我吾識做...
一定吾合格牙!!!!
但係算啦∼∼∼
邊個叫我吾溫豬牙∼∼∼
中文又咩野ge!!!!
放學我同琳去左買鞋*))
我買左對都幾令ge鞋...
我地又去左韻補習要的書...
但係走左好more間都冇...
好傷心的牙>. <
|
刊登時間︰2006-03-28 02:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 211 | »
|