今日返工好黑,好黑......同我膚色一樣黑!!!
......持續忙到甩碌
放工就返學!!!好眼訓,不過好開心!!!!因為考試有88.5分...呵呵呵呵
返學就去左OB聚會,去尖咀稻香十下十下......
(阿Ray因為輸左場官司,所以無黎!而Vanessa就要返學,阿天就唔知點解無黎?!)
大家都無乜點變,不過ANgel唔同左,哈哈哈.......好斯文!!!完全唔似一個教練?!

其實有時會想,大家會唔會有another face!?又或者對其他人唔同.........
Hehehe...不過大家都唔係識左好耐JEk~~
Nice to Meet all of U~

|