今朝同左 so sir, cream, yip, 珊珊, yim, yan, 慧慧去唱k~ 今次份到一間超大ge 房..... party 房............. 我地 8個人坐晒都仲有勁多位剩....梳化可以再坐多 8 個~ 計埋中間d 位, 可以再坐多 10 個...但係仍然係得 3 枝咪...
因為人多, 可以唱成 3 個鐘~ 我地由 10:45 唱到 1:45~ 好耐都未試過咁大班人一齊唱k....我都唱左少少~
個 lunch 真係食到我好飽.........
唱完 k 之後, 女孩們去左睇戲.... 男孩們就返屋企~ 男孩們大家都有自己的原因~
返到屋企後又訓覺了..........ZZZzzzzZZzzzzz
|