其實系夏天食雪條真系幾好架 而且依家d雪條仲有抽獎既活動 例如食一枝獎一枝咁 但系大家千萬吾好食過量牙!!! 一黎好多糖 二黎可能會肚痛架..
大家好啊! 小叮今次為大家送上一幅四格漫畫比大家欣賞.. 以趣怪的主角-小丁(布丁仔)為大家創造出有趣的漫畫!
救命==!!! 天氣會吾會太熱呢.. 個太陽好曬好曬!!! 突然間好想冬天 不過以後既日子仲會吾會有冬天呢 請比我一個涼爽既空間吧!!
依家D天氣越黎越熱..依個夏天真系..超熱 試諗下到了冬天既時侯仲有大大既太陽散發超強熱量...咁真系幾恐怖下 所以牙,真系要珍惜下地球資源
大家好!我叫小叮! 希望大家可以多多留意一下我既生活漫畫 比多D意見我 令我可以為大家提供更多有趣既漫畫 比到你地欣賞^^ 希望大大多多支持