> 今日晨咁早去到元朗(7:00)好野到爆> <
> 第一堂hist. qiuz...有d唔識=.=
> 第二堂geog 都係quiz...ok易啦~^^(好彩唔係隻甲曱教~^^)
> 第三,四堂eng 又係qiuz> < 好彩係最後一個,都係最難一個= =
出份qiuz出到考試卷咁= =好野,大半pqrt冇做,訓左z.z
> 第五堂中文 又係咁罵罵罵,條淫笑棟一直係咁俾人串'追究,追究,追究,追究'
> 第六堂maths 冇咩做......
> 第七,八堂~我最愛既art!~ok正,最小唔眼訓^^
> 今晚係咁睇電話討論區~正到呀^^
聽日繼續~^^
|