~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
今日去咗吉野家食牛肉飯,其實味道ok啦~~ 跟住去咗ling ling屋企做book rePort,佢話梁紫啱啱走,我就嚟~~ 終於做唒功課喇!多謝ling ling嘅橙汁同埋咁幫我ar~~萬分感謝!! 之後借咗本書&book report俾某人=.=希望佢多多保護我d功課la,否則我絕對唔會原諒佢咖>.<這可是我嘔心嘔血咁嘔出嚟咖!! 最近睇到新聞墨爾本正進行全城市減肥好成功添,連快餐店都轉用植物油~~唔知佢喺嗰邊有冇瘦到呢???