~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
Yeah Yeah Yeah^^琴日李潔雯話我聽我入到A(文一)班喇,好開心ar!!又可以同李潔雯,珍珍,芝蔴同班喇~~~but一d唔係A、F班嘅人e.g.(宋敏ting)都入到文一班,我都有d失望咖>.<but都改變唔到事實咖喇,咁就算la~~~好開心好開心好開心ar~~ 但唔知選修科結果點呢???@.@ 唔知姚恩恩,關淑儀,梁紫又點呢????希望佢哋入到自己like嘅班la~~~大家都happy happy!!!^^ **今日媽咪話10月會去"飲"ar~~好煩惱著咩衫好!!!**