~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
今日去睇分班ar~竟然落大雨!!!有遮都變落湯雞ar!!!真慘ar~~入咗A班(意料之內)選修科就入咗會計,好驚自己唔得ar!!! 今日王XX生日wo~~sd信息同佢講聲“生日快樂”佢竟話唔識我,唔領情,激死我喇,咁算lo~我都冇咁好氣同佢爭嘈喇,當呢個人死左lo~~諗住身為朋友嘅我,好應該講“生日快樂”竟換到如此對待!!!我决定永永遠遠都唔理佢,唔同佢講嘢喇!!!!