~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
今日返到好無奈ar~~喺操場度等咗咁耐先上得禮堂,好熱咖嘛!! 唉~~~好多暑期功課ar~~~超多超多!!!4個Book report,3本野要做,9月返到的第一日仲有英文Test&Dict呀~~~真係想死喇~~ 7號又有勁多錢要交,真替我ar媽擔心ar!!! 要選科喇~~我呢,就一定會入文一班咖喇~~但我好煩惱選選修科ar!!都唔知選會計定經濟好~~我又唔清楚會計同經濟學d咩~~點選ar~~又怕選錯ar!!好煩好煩ar!!!