~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
今日和天日都會對卷亦即係話會知道成績~ 成績都唔錯,都算是中上的成績,唯獨係數學,好差>.<憎死數學ar~~范sir仲要話A班系統評估努力d呀,“某d同學”好需要嗰幾分咖,激死我喇!!!!>.<