~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
哈哈,今日俾零用錢喇,喂喂,究竟你哋7月2號想去海洋公園的嗎? 今日媽咪買咗一盒朱古力雪條ar~~哈哈^^ 今日仲整雪櫃,入面旣燈唔點解成日壞=.=原來係入面嘅電線有問題~~ 整雪櫃嗰個人又成日喺度吹水,講到自己幾勁幾勁咁,又話我呀媽點解咁笨,買飛利溥,應該買日立&樂聲牌丫嘛~真受不了>< 不過佢真係幾勁嘅,唔使一個鐘就整好~~