~ lou 鐘 ying's diary ~ 笠 爆 史 迪 仔>3<
嗯嗯~~我明白你們的苦心,為我好~~但是我真的......唉~sor~算la,唔講呢d嘢住喇!!! 哈哈^^好開心ar~today放學去apm,之後去咗7-11竟然俾我搵到我好鐘意嘅牛牛鈣糖ar!!!好開心ar^^ 某人經常咗住我同珍珍>.<去廁所都要問=.=其實珍珍你覺得煩嗎?why你唔同佢反映一下? 仲有ar,梁紫慘喇,闖禍喇~hope會好快好返la>.<放心la~~應該會冇嘢嘅~~ 唉~~明天又要留低喇,大概6:30先放學ar!!=.=唔想ar!!