打返blog...對上一次打blog好似係呀恆生日
話咁快就9月...講開今日...竟然無聊到爆-____-''
堂堂都冇野做...轉筆轉到傻...
係咁諗爛gag...自己傻笑...係自己果隻-3-''
究竟點解白兔牌吻百蜜隻兔係男仔?自己諗下
從前左q同右q住埋一齊,後來右q搬走左,結果點呢?e個聽返黎
班入面有一個人我好憎...請問你係班入面邊條毛?咩都係話曬事...成日有隻蟹係我面前行過
呀恆...第時你間鋪擴充請人記住請我...e家冇野做
還是鍾意你/\/\ \ / \/