| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 15 日 星期二  |

| 2011-03-15 |
分類: 未分類 |
`唉唉-333-
`終於考哂試啦~~~~
`考得唔太理想/.\
`英作; 抄左\
`中作 ; []K啦-,-
`中文 ; []K啦
`英文 ; 個仄認為好好的說-__________________-`數學 ; 中下-333-
`醉嬲既係
`英文卷有個部分
`佔10分;
`跟住原來C班果個代課老師部分冇教到囉乜料\口/
`話唔計分囉果個部分
`我岩嫁囉仆街
`佢食屎
`果個刀唔知咩老師
`叼佢老母\口/(!)
`--------------------------分隔線----------------------------;
`教育營終於分左組LU~_~
`n0.25同n0.31好似和好左XD
`s[] GD v_v
`過2日就係運動會啦._.
`練刀冇練過-,-
`吼\口/
`我地壹定要攞校友盃.V.
`但係甘年冇歌仔俾麥生跳W0
`上年就話有nobody 姐-3-
`甘年冇野跳-_______________________-
`好啦
`唔講啦
`閉閉(!)
|
| 出爐時間:2011-03-15 01:18 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 51 | »
|