| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 21 日 星期一  |

| 2011-03-21 |
分類: 未分類 |
`沉日
`同班FD出街街XD
`超開沁的說;)
`影埋貼紙相也V-V
`仲買左D去教育營既零食A_A
`菇囝
`我要果D相相也.VV.
`快D俾我-_______-
`---------------------分隔線------------------------;
`蔡雨彤^^
`你同我收皮啦^^
`你以為入我個BLOG我會唔知咩^^?
`你咪COPY俾吳柏如睇囉
`我冇野嫁V-V
`橫掂刀和好左啦V-V
`蔡雨彤你條咁既仆街;
`兒頭同吳柏如告完`
`係到扮冇野囉好笑
`你以為冇仄知咩
`淨睇你個名就知啦
`邊到會有仄咁蠢;
`偷睇仄地個BLOG竟然用自己真名囉好笑
`係刀改過個名啦^^
`話你死蠢就係蠢
`仄蠢冇藥醫898
`s[] saD/.\
`點丫
`你係咪睇姐^^?
`係睇快手;)
`你以為自己好Q勁?
`你收皮啦;
`我地個個刀唔中意你囉98
`唔夾錢既你到教育營果時咪唔好食囉
`唔好到時扮可憐要仄俾請你食^^
`冇錢係到扮有錢98
`戇鳩仔898^^
`------------------------分隔線--------------------------;
`星期三就係教育營啦XD
`期待的說O_O
`好啦
`唔講啦
`閉閉(!)
|
| 出爐時間:2011-03-21 04:27 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 51 | »
|