| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 30 日 星期三  |

| 2011-03-30 |
分類: 未分類 |
`大家係咪發現D字大隻左D呢V-V
`咁係因為我想俾大家容易D睇;
`某仄係幾咁賤^^
`蔡雨彤^^
`你收皮898^^
`我明係你個BLOG串鳩你^^
`吹漲?.
`你咪係QZ到串返我囉^^
`睇下邊個雷D ^^
`仲有;
`兒+我至知;
`原來識爆粗就叫痴線^^
`s[] SAD /.\
`咁咪大把仄痴線._.?
`包埋你老豆^^
`我就唔撚信你老豆唔講粗口898;)
`自己個女鬧自己佢壹定好傷沁T^T
`我地唔同某D仄挽;
`你就接收果D仄
`你垃圾桶黎^^?
`我話你聽;
`我地係攞你本簿;
`吹?.
`仄地攞你本簿就叫幼稚;
`咁你攞仄地本簿叫咩^^?
`咪撚以為我地唔知;
`我地壹知你地去左廁所&MANDY唔見左本簿就知係你^^
`唔係好似你咁蠢;
`仲有;
`你咪DUM菇囝D野囉;
`仲好T!M丫^^
`等佢可以買過-,-
`我想佢買過哂D筆好耐-,-
`你DUM佢D野;
`咁姐係當打和898
`佢唔洗陪返個塗改帶俾你^^
`之前;
`林進咪話中意你既^^
`我聽完佢個原因之後
`我開始知點解啦^^
`因為;
`你對佢係咁發姣;搞到佢中哂毒先會中意你898^^
`所以
`唔該你唔好以為自己好撚令女
`你收皮898啦^^
`你之不過係壹條撚樣;)
`我認為MANDY刀令女過你丫^^
`同埋.
`唔好係到扮清高;
`你中意仄果時仄地唔中意你
`好啦'
`到左仄地刀中意你果時就係到話唔中意仄^^
`連中文水平刀咁低既你;
`就唔該你摺埋同我彈去堆填區啦^^
`連''馬後炮''刀寫錯做''馬後跑''既諗鳩仔^^
`好啦
`唔講啦
`閉閉(!)
|
| 出爐時間:2011-03-30 04:38 PM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 51 | »
|