日記?有咩好名??
普普通通......記錄一日發生的特別事
lkmlkm
暱稱: L乂K乂M乂敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-02-15
2008-02-12
2008-02-01
2008-01-28
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 11
今日人氣: 16
累積人氣: 749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 1 日  星期五   陰天


2008-02-01 分類: 未分類

 放假了!(開香檳)

開日記但又冇咩特別事寫...

看在孫中山小姐的頻密支持

就寫下啦!

平日冇野好寫

今日比題iq題你地猜猜看吧!

(為什麼小明係沙灘到行。

行行下,他停下來,回頭一望,

卻見不到他自己的腳印。

註:那天沒風沒浪,小明真的踏著沙而行。)

答中有獎,答錯都有獎(掌)

下一篇先比答案

估估看吧!

多謝支持!To:孫中山小姐

 






訪客留言 (返回 lkmlkm 的日誌)


EMILYFANNY 於 2008-02-09 07:47 PM 發表:
路過的...
新年快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



abgjlbann 於 2008-02-09 10:53 AM 發表:
唉....你真係冇d文化知識..
孫中山係''先生''唔係'小姐'
咳咳...唔該..獎品一份牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 叫孫中山的唔指一個,
大把人叫孫中山la!
有女仔叫孫中山有咩出奇,
又冇法律話唔比-.-
我想講....你個答案錯左....
倒立不是行路(唔小心睇錯,以為你答岩左-.-)
Posted at 2008-02-12 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



請過你睇戲的人 於 2008-02-06 10:31 AM 發表:
你知道我是誰嗎?
只要細心想想就知道

沒有興趣看你的IQ題- -"
自認是白癡一名!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 請過我睇戲的人-.-睇到e句都知邊個la,thx
Posted at 2008-02-08 03:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abgjlbann 於 2008-02-03 06:07 PM 發表:
你話既xxx小姐唔會係我呀!!小心d好!!
iq題俾d難道呢~~答案咪係:因為佢係倒立行囉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你冇可能係孫中山小姐la
 佢禁偉大,而你....唉...
 錯左-.-要掌可以問我拎的...
Posted at 2008-02-08 03:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]