今日早放;o
諗左2-3個字-_-
之後去左食野,好彩冇叫中辣-v-如果唔係我死左-_-
食完than去左打機-_-
開頭ok feel唔錯,但後尾好悶-_-
(有笑點=D")
到左5點幾左右去左西九;o
逛了逛便點家了;o
------------------------------!
李小曉\口/
撞到我隻手魚左-3-"
痛t__t