呵-0-
原來今日係媽咪生日..
忘了~_~等陣出去食飯@@
講番今日..
maymay今日真係黑仔-_-從未發生既事..今日終於發生啦-_-唔方便詳細講-,-
lunch有排球比賽..我同suki諗..點解唔叫我地去打-,-
哇~一到鄭健sir出埸..全校歡呼.."orz
但!出到黎掂都未掂到個波就完埸-_-"囧
放左學就回家了;)
媽咪生日快樂XD"
- End -
(plz comment t_t)