無無聊聊又過一日@@
放學個時等suki佢地放
等左個半鍾-口-
就開始行去旺角
途中見到有隻狗
佢打嘖嚏 嚇到我彈起-,-仲嗌左下=D
笑死-,-諗返起上次我以為踩死左隻夠-,-
好kai=,=
到左旺角仲見到韓國人tim a_a suki同佢用韓文打招夫用英文同佢溝通xd好nice@@
行左幾間都搵唔到平D同好睇Dx_x
煩惱.v.