又開blog到依家都有三年零六個月一段話長唔長話短唔短ge時間...
係呢三年幾入面我又做過咩野.由日記ge可以見到係一冇事處..
比較深刻ge只係一段感情.較難忘ge只有一句又一句分別ge說話
有好多野係你面前係唔會去珍惜.當呢樣野冇左又或者要走留.留低
ge只有一絲絲傷痛.我經歷過而傷痛係唔會因時間沖淡........當你意為
你忘記左可能係某一日某d野又會勾起...人真係犯賤ge動物..最深刻
ge記憶枉枉係一d傷痛ge回憶..開心ge多少係被遺忘...
唔知你又有冇試過呢?