今日好大雨呀><""""""""""''原定ge游水活動本來諗住會冇左啦.....跟
住諗住約佢出街......點知一個電話攪亂晒><""""....sor呀下次陪番你
呀......你唔會嬲嫁可??????不過有人陪你我都放心d唔該晒.........原本
諗住可以游耐d啦.....點知樂仔游左一個來回(50m)就話喉嚨痛><""""
攪到得我一個游><""""kin又係流ge都唔識ge佢==加油加油努力......
游左一陣佢地就去左玩...................玩到3:45就走啦==........返到屋
企第一時間走去打電話俾佢.........................................................
|