今日累到爆.......因為琴日踩完之後累到今日.....................
今日本來都唔諗住返....但係有某d原因都係返啦...........><"
今日返到去都係講tsa d野.....仲有一樣比較關心ge就係成績
今日只係講左中文d分..........不過都幾好彩中文全部合格..不
過唔高分..><""".......英文又話聽日先...不過都係對英文都冇
乜信心......聽講我班數學有人九字頭.....唔知係唔係我呢><"