好多日都冇打過日記...可能係我自己久違左= ='''''
不過反正哩幾日都冇咩野特別野發生過.....
有一件比較開心ge事就係原來仲有人記得我生日>< v
係我生日ge00:00佢send左個sms俾我....係度要好好多謝佢..
我諗我都有一段時間唔會打日記住.....