今日又係咁落雨都唔知個天想點....成日都係咁落= ='''''''''
今日有三五知己時段好悶呀> < ''''''本來話30分鐘點知遲左成3x分鐘
今日夜晚去左游水好正呀> <''''''只不過係去ge途中有一段小插曲
就係落大雨.........好彩我唔係係路中心如果唔係肯定做落湯雞.....
係游水ge時候亦都有一段插曲......就係因為雷暴警告信號ge關係唔俾
游= ='''''勁無奈.......最慘都係喱喱同hugo...佢地岩岩先到......
好攰訓覺.....^^"'