一個三月睇出你係朋友心目中ge地位?????
三月有幾個我認為係好朋友ge人生日..各自有各自生日會....
但係................都係唔講因為仲要俾你地睇> ,"""""呵呵
其實得番你自己一個人ge時候有d咩野好做ge呢???
搵你好朋友/男or女朋友???如果冇呢??好似個白痴咁係屋企呆??
搵到好可以點...傾電話??出街??定係其他....好朋友又點界定???
講得下兩句為朋友??好好傾就係好朋友??可以交心ge就係知己??
定係有其他更深ge定義......兩者關係又點維繫...
|