唉..]]]無奈囉><
今日好晏先番屋企牙,,.><' 阿媽同阿爸係咁打比我D FD GE屋企WOR!!
係無奈囉..= ='' 我去左海旁度HEA /\/\''
同癲蚊..牙煌啦,,冬菇,,異形&牙珊一齊去喪..
呵呵..../\/\'''[[我們實在太過份了]]咔咔***]
妖.....我遲左番屋企姐..不過算啦!!我都知佢地係為我好GE姐
下次唔敢喇..><''你地咁緊張我><''對唔住牙><''
我無去LAM姐度牙..去到佢都走左喇..SHIT*))
咁等車WOR..勁耐囉...DIU*撚佢丫.....]]]
D C機都ON撚LING GA...!!咁鬼耐....唔好揸丫笨
KAI KAI地GA...
((離愁能有痛 痛有濃 當夢被埋在江南煙雨中 心碎了才懂))
刊登時間︰2006-02-10 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
咔咔../\/\**]
岩岩係小LAM度番黎牙...攰呢><''
今日有個MISS黎面試牙....佢之前又係讀才記嫁!!!
估唔到會咁岩囉...咔咔**佢好好人嫁...NICE到爆牙../\/\
都唔惡死GE....]] 我驚佢比我細佬蝦牙 ((如果阿細蝦MISS我就對佢唔客氣))
我好唔鍾以細佬打小報告囉....超超超級唔鍾以牙...DIU*佢
好掛住牙峰峰牙.../\/\'' 都好掛住聰聰姐...咔咔*]]] ||**
貪心牙.../\/\ 過多一排老豆買MP3比我牙../\/\正牙
好掛住佢牙..
〔〔||*曾經感覺我們的相守 像段傳奇甜蜜而不朽 曾經你要我付出所有 現在卻說只要自由*〕〕
刊登時間︰2006-02-09 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 95 | »
" THE END . . .))