去咗歷史博物館!!冇咩睇超悶!!!又去咗腸長江7號!!超搞gag!!
今日暖咗!!全日在家中呆!!超悶呀!!
今日凍死咗在家中!!!!!
真係好la!!!今日暖咗d~!今日早上食咗炸兩~先番學!!
本人麥子在假期中是不會打blog的,因為有阿sir黎我e個blog~
今日上課冇嘢做!!去咗(竹)棋!!小息比人屌
我都唔知佢地係唔係又要曹人!!又問我幫邊個!!!
今日影班相!!
今日凍死咗在屋企!!之後去咗打波!打咗一陣!!番咗屋企!!冇嘢做!!呆到8:15睇野蠻奶奶大戰戈師奶超好睇!
今日去咗富善打波!!同d肺人打波
今日又默書又測驗!!唔想默書同測驗呀!~
比人屌呀!!老師話我日日大叫!!