[[29-10-07]] 星期一 (Day4)
07:40-趕住出門口"
CL x 2-落左1樓整網頁"我地成班[單數]係度玩[程式-地震],,[文永言]佢樣衰,,設左個密碼又唔鬼記得,,
RECESS-[文永言]條木咀叫我陪佢去[TL RM],,係拉拉扯扯之下,,我冇理佢"
MATH-對上次份Quiz" 有班[[傻仔]]係度玩[錶聲]"" 正一kai子團...-v-"
CHI-抄番未抄完Ge野"
RECESS-今次終於去左買野食"
ENG x 2-苦悶!NG"聽呀Sir係度講[Swan Lake]"
LUNCH-食左半盒飯..就落左去買Lunch食"跟住有個女仔[[[秘密]]]!!!
SCJ-好悶""
TL x 2-交左[人生]果張野" 都唔知幾時先有得煮野" Today 最後1堂TL Tim嫁",,又要等..
放學-5人行"ENG 溫習...合共1粒中" 番到屋企..訓"
08:16-起,,
10:13-做功課" 你睇我幾乖" 嘻嘻嘻,,,XP*
Cm Plz,,
搵多D人黎留CM啦~!!
|