上一篇文章,係琴晚我訓之前打ge..
琴日[[星期五]]
我終於帶左眼鏡番學校..點知有好多人都話我樣衰乜我帶左眼鏡真係咁樣衰咩??-33-"
[[HIST x 2]]-Quiz" [PS"我可能會唔合格呀""-33-"默"對我黎講((太難))啦""]
[[RECESS]]-覺得好肚餓,,但係冇落去買野食"
[[CED x 2]]-睇左段影片..[段片超無聊""一D都唔恐怖] 但係我聽完呀Sir講完之後,,覺得有少少恐怖呢""
[[RECESS]]-肚餓!NG"等緊食Lunch,,
[[MATH]]-呀Sir派左卷,,,滿分係50,,我Lor左42分"" 慘,,有條我睇溜眼"
[[GEOG]]-之前MS叫左我地溫習..我以為係今堂會Quiz..點知佢係講緊[測驗週]D野"跟住佢派左範圍,,
[[LUNCH]]-終於有得樓去食野"跟住有個人以$6 Ge一碗麵同我換左支$3.5 Ge水"哈2,,
[[CHI]]-勁抄Note"
[[SCJ x 2]]-呀Sir話左有實驗睇嫁""點知歂呃人,,都冇得睇丫"
[[放學]]-D清潔特攻隊一個二個都偷走哂..唔做野,,最後成班得我一個未走,,,我見班房冇人清q咁咪幫手抹黑板..
整番好D[[台台瞪瞪]]同埋洗左條毛巾足足8次""哈2,,
今日[[星期六]]08:00-醒"因為懶,,,訓番去"
10:00-再醒"不過都係訓番去"
12:00-起左身"終於捨得落床,,
12:30-跟住睇左套超無聊Ge電視..
01:xx-睇睇下,,入左房打[[Qooza]]
CM Plz"[-33-"]
|