今日我地班贏左手球比賽 萬歲!萬歲!╮^ o ^╭
今日英文堂個Miss又比人串 做人做得真係失敗
聽家政個邊d人講 話我地班有個變態佬 上堂除褲喎
時下的年青人真係玩到冇野好玩 在下佩服佢有咁的勇氣 但係佢有冇腦係一個嚴重問題
其實佢知唔知佢咁做係犯法嫁? 做野前唔該諗下後果
班上的某某人居然為左粒糖而喊囉 成個世界末日咁樣 真係服左佢=3=