▒ : : : I s a ' xD *****
lmcisa
暱稱: lmcisa
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-10
2008-10-02
2008-09-02
2008-09-01
2008-08-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 5 日  星期二   晴天


2008-08-05 分類: 未分類

今日好熱呀!!!
但係我今日都係有出街:)
我今日同Joeie出左apm睇戲-The Dark Knight
好好睇哦~我睇之前完全冇諗過會咁好睇=]
我好鍾意Batman,但係我更鍾意Joker,嘻嘻@@
點解?因為Joker演得好好> <
雖然Batman係主角,而且仲係好人,,
但Joker令我覺得佢好可愛,尤其係醫院出黎個PART-V-'
睇完戲之後,Joeie吾想咁快番屋企,我地就係apm行下...
但係apm果然冇咩好行,行左一陣就覺得冇咩行,
超想番屋企!!!!!{只有本人- -'}
結果,我地討論左一陣,最後去左我屋企...
呵呵,我哥哥請我地食奇異果pancake,開心^^
食完一陣,Joeie就番屋企LU~






訪客留言 (返回 lmcisa 的日誌)


lsh123 於 2008-08-25 06:19 PM 發表:
cm
回呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

識你?
thz for your cm =]
我會re你,haha
Posted at 2008-09-01 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mfklts 於 2008-08-25 06:12 PM 發表:
^^CoM3nT>...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

識你?
thz for your cm =]
Posted at 2008-09-01 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



win_G 於 2008-08-25 05:29 PM 發表:
who are you...我識唔識你架@@"??做咩梨我個blog 既??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實吾識你,sorry...
但係我識得你個fd- -'
Posted at 2008-09-01 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]