| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2010 年 6 月 11 日 星期五  |
口試;)【好友】  |
分類: 未分類 |
今日口試呢,,,
行番校學,,
係個門口到就睇到啤啤同志蓮個背影;見到佢地上緊去~
入到去,,
轉個頭一睇,,
離遠見到凱婷;同佢SAY HI,,等埋佢~
;;HAHA我眼力真好``;)
上到去,,韻韻企左係個門口到,,仲話差一分鍾遲到啦;好彩-\/-''
末到我果陣D人係咁攪GAG-,-
跟住個人個部分;;HA MISS WONG話我有D讀得好'
吾識讀個[帚]字囉咩事
原來係讀[抓];我讀左[把] -_-V 算啦,,
小組討論,,
個題目係話[學校要舉行一個模仿,的活動,,選一個你最想模仿的人] 差吾多係咁啦,,;
我講左祖兒;)
笑死//一講左出泥))個個都係到笑;)MISS都笑=D
仲有人講家聰V,V HAHA:)
番到去,,冇野做'
咁又一日=D
|
咁又一日]]`【好友】  |
分類: 未分類 |
今日番到去學校
溫豬:)
跟住FISH又係咁引我笑]]
笑死,,,,
考歷化.都吾知話識定吾識好-_-V
考ART.簡單不過都係有D吾識~
又吾知畫左D咩上去=)
放學`
同FISH,簡恩,朱姐佢行,,
好彩有佢地姐我同恩;)
番到去,,
吾係溫豬就係COMPUTER~
悶,,,
咁又過左一日~
我有千言萬語想對你說 ; 可惜都沒有機會 *
|
|