| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
| 2007-06-15 |
分類: 未分類 |
今日我5點就起身了
就起身做經工做功課
差不多做完
仲有幾條唔識做
所以冇做
就s左
s左一陣
就起左身
就番學了
我去到地鐵出口
我就睇到l.
我就一路都唔出聲
因為我唔知佢係唔係仲new緊我
所以冇同佢講到野
我就一路行係佢後面
差不多行到百佳果到
我就行得快左
我就快過佢到百佳
之後就自己係一邊到企
冇同佢傾到幾
等到大佬佢地番黎
佢地番到黎la
我地一齊入去了
上堂得好悶啊
不過我靜係講重要事la
重要1:食飯後
波行左出去
興哥都出去話爸野(好似係)
之後有料d人
就好好奇地去睇下
之後饅頭就黎同傻仔so去柱李佢地
之後就冇野了
重要2:係miss叫左幾個人出去
之後佢地個個都記左野
真係個個好分
^.^
好快又放學了
大佬話佢老母黎左
之後我就同佢地一齊行下落去
之後就行到巴士站
我就走左了
上左去玩aoc
玩下玩下就輕機
就冇玩了
我就玩左一陣勁舞
因為冇人玩
我就冇玩了
我只自己一個玩aoc了
玩左一陣
我就食飯了
食完我就睇tv了
我睇學之前就洗澡了
岩岩好有得睇
"聽日又唔洗番學la"
|
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 258 | »
|