| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
| 2007-06-05 |
分類: 未分類 |
今日我sleep過龍
啊媽就叫我起身了
之後我就番學la
一去到地鐵出面
睇下l.係唔係果到
點知佢唔係到
我就繼續行出路了
我就行得特別慢
可能睇到l.
點知我行到百佳
坐左一陣
佢就黎到了
佢話我行的好快
我地就傾左一陣
w.就請我地食糖了
點知我食第一凹
因為同l.玩
玩下玩下
又講下野
果凹野就d左落街
之後我就食第2凹
就小心地食
又同l.玩下
佢就無啦啦打我個臉豬燈一野
我就1:12
我就打左佢12野
我就走左了
走之前我又打多幾野
之後就跑去找大佬
就一齊入學校了
我地就去左手球場坐
之後就開始上堂了
第一堂係視藝
果堂好好玩啊
我一路食野
一路上堂
真係好啊
其間我就同l.玩左幾次
就落堂了
之後我地就上課室了
上科學堂
果堂好悶啊
我就sleep半堂
之後就岩岩落堂就醒了
不過都好想再sleep
之後我就照落去
行左一陣
就醒左好多
之後就上中文堂啊
都幾悶啊
幾想sleep啊
不過唔可以
要比面miss苗就冇sleep到
好快又到左中屎堂la
個miss真係好啊
比我地sleep
我就sleep左半堂
對作業我都唔知
起左身先知到要對
岩岩要抄野
之後我就抄野了
到左英文堂
miss林係到解識生字
我聽左半堂我就又sleep了
到左食午餐的時候了
好快又食完了
之後我就同大佬一齊係課室到玩
我就睇大佬係到捉棋
我就睇棋
好勁啊
我都捉唔win佢啊
之後l.就拿左我支pen
我就叫人同我拿番
佢就比個pen袋比我
我就威脅佢比番支pen我
k.就突然拿番支pen比我
真係好啊
我就用pen黎玩l.
之後就拿左2樣野
其他就比番佢
好快又放學la
之後我就番home了
其間比番d野佢
我就立刻番home打機了
打左一陣
就開始做h.了
我找個網都找左我半個鐘啊
之後我就開始查字了
我好快就完了
咁岩l.就on左了
k.都差不多同一時間on
佢真係啊
我知佢地心0相通了
都唔洗咁的
之後就同l.傾左一陣
就開始玩勁了
就同w.同l.一齊玩
個w.好勁啊
場場都係佢on
之後l.走左
我又走了
因為手痛到仆街
之後就比啊哥打了
打到9:20分
我就開始玩了
睇到l.@我
我就同佢講左一陣
咁岩又有電視睇
我地就一路睇
一路傾幾了
傾完之後我就打日記了
打緊的時候
啊媽突然睇我d日記
我就同佢吵架
唔係今日同l.傾過幾
我一早就同佢玩大佢了
之後就洗澡了
sleep了
|
« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 258 | »
|