日誌
普普通通
loIOOKaM
暱稱: =Kam仔=
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
時間可唔可以重新黎過...
嘩嘩嘩
唔開針針針丫~~~~~~~~...
呢排無上過qz,今日玩...
去街街^_^
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 138
今日人氣: 0
累積人氣: 1819
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 12 日  星期五   雨天


好慘丫~~~~~~~~ 愉快 分類: 未分類

去完高登北足練波,= =隊長話落雨都要練.......之後練到10點幾到反到home,一沖完涼就要開始溫書啦,重要背成5首詩,問你死味,今晚都唔知幾點先有得訓,慘慘慘~~~~~~~~






訪客留言 (返回 loIOOKaM 的日誌)


ovo_kiii 於 2009-06-13 02:13 PM 發表:
cm=]原來你都會溫BK`^
哈=)
+油w0w
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點解唔會XDD今年要升班丫,所以要好D~~~~
Posted at 2009-06-13 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wailoks4 於 2009-06-12 11:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Janice_Li 於 2009-06-12 03:28 PM 發表:
路過*v*
cOmMENt:D
要回嫁bO^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy0823 於 2009-06-12 02:16 PM 發表:
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]