日誌
普普通通
loIOOKaM
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1819
loIOOKaM
暱稱: =Kam仔=
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
時間可唔可以重新黎過...
•
嘩嘩嘩
•
唔開針針針丫~~~~~~~~...
•
呢排無上過qz,今日玩...
•
去街街^_^
文章分類
•
全部
(21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 11 月 (2)
•
2009 年 09 月 (2)
•
2009 年 08 月 (3)
•
2009 年 07 月 (6)
•
2009 年 06 月 (8)
•
2009 年 11 月 (2)
•
2009 年 09 月 (2)
•
2009 年 08 月 (3)
•
2009 年 07 月 (6)
•
2009 年 06 月 (8)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
mandy611
SoFung0818
BBFUNG1132
ilylee
skykit
ICy728
katie416love
sherman_hui
aRwing0713
abccdefg2003
dixonwong
fung0923love
顯示全部(59)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 138
今日人氣: 0
累積人氣: 1819
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 6 月 12 日 星期五
好慘丫~~~~~~~~
分類:
未分類
去完高登北足練波,= =隊長話落雨都要練.......之後練到10點幾到反到home,一沖完涼就要開始溫書啦,重要背成5首詩,問你死味,今晚都唔知幾點先有得訓,慘慘慘~~~~~~~~
發表時間:2009-06-12 12:10 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 loIOOKaM 的日誌
)
ovo_kiii
於 2009-06-13 02:13 PM 發表:
cm=]原來你都會溫BK`^
哈=)
+油w0w
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我點解唔會XDD今年要升班丫,所以要好D~~~~
Posted at 2009-06-13 10:42 PM [
編輯
] [
刪除
]
wailoks4
於 2009-06-12 11:02 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Janice_Li
於 2009-06-12 03:28 PM 發表:
路過*v*
cOmMENt:D
要回嫁bO^_^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
ivy0823
於 2009-06-12 02:16 PM 發表:
cmcm=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
[
返回 loIOOKaM 的日誌
]