其實我好後悔個十日後反黎我咁對你丫
如果時間可以重新黎過 我真係好想去反個十日後丫
當我聽到你話你原本諗住十日後反黎想問我要唔要個樣禮物 我真係勁勁勁爆唔開心 好後悔點解當初咁對你???? 如果當初對你好好地咪有禮物羅
我都知我自己係好衰 做乜都補償唔到
但係我真係好想要個樣禮物丫 你可以比我嗎?
但是我知道是不可能的
你知道我每次想起也很傷心嗎?
是我不懂珍惜你 去到失去才後悔
~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~~