琴晚同fd傾到2點幾,今日11點比人嘈醒左,好眼訓丫~~~之後迪神打黎問我去唔去飛馬試腳,我就話c但啦,之後我去到聯和搵迪神先唔記得左帶身分正,之後就要反反去屋企羅,之後羅完就真去上水答車走人,之後去到元朗大球起都3點幾,個時個太陽真係好晒,我同迪神排係隊尾,等左9點字到,中終到我同迪神報名啦,之後就去左睇飛馬對沙田,睇到超悶,之後去左m記買野食,食完反到去D人都換晒3,我同迪熟神就超快換完去試,唉!佢叫我地自己簡6個一隊,我同左D勁廢ge人一隊羅 ,D人完全唔識踢波,搞到勁難踢,之後個呀sir叫我地今個星期日4點黎反呢到試多次,同自強同日,唔知去唔去好呢~~~~~~~
|