今日冇去補英文
去左九城公園到揾肥豪佢地
係公園到耐左一陣就去i-one打機
點知果到冇位。。要等勁耐
所比肥豪佢地就去袋鼠打
而我就同king佢地一齊等
係等果段時間有龜上黎查
點知d龜浄係逗偉哥一個
勁柒
打到六點幾到
番阿嫲到食pizza
食完就去九場揾番智霖佢地
佢地要去黃埔睇game 碟
所以我地就撘11k去
撘車期間,智霖叫我入hihi團
我見幾好玩,於是就入左
我=薯hi,智霖=潤hi,偉哥=臭hi,king=鳩hi
去左黃埔後,去左game's到玩
玩到11:35就走
HIHI團萬歲
|