| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
| 2010-04-26 |
分類: 未分類 |
今日6點幾起左身
開腦玩,玩到10:20就出左去又一城同聰佢地食野
點知出到去,見到聰佢地個個帶PE.3
妖,佢地真係正一仆街仔黎
搞到我番到去5比入-,-
要倉鼠帶件3比我先入得
thz!倉鼠
12:00到出發去尖咀食小肥羊
去到食食下野冇嗱嗱多左十幾樣野出黎
起初我地以為係強強幫我地叫
點知原來5係係小肥羊果d人幫我地叫==
食完之後就去左高院
隔離既賽x會禁藥xx會到參觀
去到睇d Kai子毒品戲
悶爆
撘車返番ktsss時
個仆街彭瀚鋅係咁踼我個位
幾Q想打佢,但又5夠佢打
so sad
打完88
仲有遲黎既一句
祝你生日快樂,日日靚過一日
Ⅰ U
|
網主回覆
thz^^king pui Posted at 2010-04-28 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz@@ Posted at 2010-04-27 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|