我只係想做我中2做既野暏
我又知F.3出黎做學徒又辛苦又冇前途
但係我真係想做
連姑姐果d都覺得如果我真係讀5到既話,咁就做自己想做既工
點解你地都5明白
我知我5應該咁早出黎做
但係.......唉,算