![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 9 月 8 日 星期五 我都好多日冇打日記啦... 唔好意思喎!!! 開左學咁多日...總括黎講... 我個班絕對係KAI 鑒於呢個情況...所以我決定左黎緊呢年我一定要考10名之內... 如果唔係會對唔住自己... 同埋7科邊個老師教邊科已經知道晒啦... 我個人認為基本上除左中文,英文,化學之外,,, 其他老師都係KAI 慘不忍睹!!!!!!! 慘慘慘慘慘................................. p.s:好掛住老婆妳呀!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||