2006 年 4 月 16 日 星期日
今日成日都好無聊... 冇野做..msn,icq,傾電話,睇電視,etc 乜都做齊咁制..... 唯一一件叫做冇咁無聊ge...就係整左張wallpaper! 好多人都話隻狗好cute呀!! 張wallpaper用黎做左diary ge背景... 唔錯!!!唔錯!!! 都幾令丫....我覺得...-▽-" 咁就又過左一日啦!!!!!!! End
今日成日都好無聊...
冇野做..msn,icq,傾電話,睇電視,etc
乜都做齊咁制.....
唯一一件叫做冇咁無聊ge...就係整左張wallpaper!
好多人都話隻狗好cute呀!!
張wallpaper用黎做左diary ge背景...
唔錯!!!唔錯!!!
都幾令丫....我覺得...-▽-"
咁就又過左一日啦!!!!!!!
End
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]