![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四 今日上7堂中..有6堂係孖堂...Shit!!! 辛苦到爆....讀左咁多年書都未試過一日裡面咁Q多孖堂.... 跟住到放學之後過左隔離打波....打到咁上下.... 我為左救個波..做左一樣都真係幾高難度ge野出黎.....=o=” 就係。。。。。。。。。。。。 我都唔知點寫出黎好...... 總之之後係俾人串係我ge成名絕技...頂!!!!! 聽日又有假放la....放到有d厭....=o=” 不過都好似好多野做....奸爸爹!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||