唔知曾老師常常講不知所謂!
我今日去屯門巿中心,
因我要還書,
之後我去屯門巿廣場,
見到Fiona(薛凱琪)唱糖不甩,
之後行街^+^
行到我好累
:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+:::+
TED
病了