屠x中班人被老師罰2個小息呀!
老師還講:如再重犯,即記缺點 and 見家長。
我今日勁嬲,
因為我小息二和我朋友玩拋紙巾,
有同班男同學在我們玩拋紙巾時,
不俾我地玩之於,還講粗口,
男同學:屠x中(帶頭 and 講粗口),陳x覺(講粗口),黃x豪(講粗口),陳x義,黎x霆 and莊x泰,
我還改了屠x中花名:「屠家二世祖,洗腳吾抹腳!」
我流鼻血,點解呀!'0'
今天我照常上課!^0^
::::::::::::::::::::::::::::::怡::::::::::::::::::::::::::::::::::
我班主任教我英文.#.#
陳x桐你吾好再煩住我啦!+_+ 陳x桐 英文<dicky>