一早起身就走左去打機同埋上網 上個網叫做迪迪仔★☆ 我個fd開嫁http://mantik831.b.forumable.net/tc/viewthread.php?tid=34&extra=page%3D1 我係個版主仔係Grand Chases區 不過得dd人做吓會員 唔該... 又要去踢波啦